Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSП`ятниця, 20.10.2017, 13:22

Костопільська гуманітарна гімназія ім.Т.Г.Шевченка


Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Сторінка психолога

Вікторина "Цікава психологія ".


Мета: розширювати і поглиблювати знання учнів про психологію; розвивати увагу, пам'ять, мислення, творча уява. Виховувати доброзичливе ставлення до оточуючих, витримку, почуття відповідальності, вміння співчувати та співпереживати.
Обладнання: секундомір, аркуші паперу, фломастери чи маркер, ручки.


Хід гри
- Добрий день, учасники які зібралися в цьому залі. Сьогодні ми проведемо психологічну вікторину між учнями 8 – 9 класів, яка називається: "Цікава психологія ". Вікторина незвичайна, психологічна. А хто знає, що означає слово "психологія"?
Дослівний переклад з давньогрецької мови означає: psyhe (душа), logos
(знання), тобто наука про душу. Я б сказала, це наука про кожного з нас, це наука про те, що ми відчуваємо і як ми думаємо, чому нам подобається спілкуватися з одними людьми і нудно з іншими.
      Можна сказати, що у повсякденному житті кожен з нас трохи психолог. І ось сьогодні ми спробуємо з'ясувати, хто з вас найсильніший в області психології, тобто "Найсильніша ланка". Для цього я хочу представити вам журі….____________________


Перше завдання, називається "Колір  настрою", тобто слід визначити, який настрій відповідає даному кольором.
-  Які бувають настрої? (Веселе, сумне і т. п.)
Починаємо гру. Я називаю колір, вся команда думає і письмово відповідає на листках. Наприклад: червоний колір відповідає піднесеному, «восторженному» настрою.
Помаранчевий - радісний, веселий.
Жовтий - приємний, світлий.
Зелений - спокійний, рівний.
Синій - сумний, непевний.
Фіолетовий - тривожний, неспокійний.
Чорний - поганий, незадовільний.
• Яка команда відповідала більш правильно, точно? (У журі лежать листки з правильними відповідями).


На проведення 2-го завдання мені треба 2 людини з кожної команди. Називається конкурс "Хто більше запам'ятає?"
Вам пропонується протягом 20 сек. подивитися на таблицю з числами і спробувати їх запам'ятати. Після цього я прибираю таблицю, а ви напишіть на листку паперу всі числа, які запам'ятали.

21

12

25

66

15

10

19

47

16

24

29

20

95

14

13


• Вирішіть, будь ласка, таку задачку. "До підніжжя дерева підповз равлик. Щодня він піднімається вгору по дереву на 60 см і щоночі - опускається на 40 см. Через скільки днів равлик досягне позначки на дереві 1 метр."
Відповідь: через три дні.

3 завдання називається "Хто краще і зрозуміліше зобразить?"

     Візьміть аркуш паперу, фломастер і до кожного запропонованого мною слову придумайте і намалюйте свій значок (малювати буде одна людина з команди). Наприклад, до слова "дружба" ви можете намалювати 2 руки, скріплені рукостисканням або двох обнімаються друзів і т. п.
Придумайте зображення, значок до слів: 1 - музика
2 - ліки
3 - радість
4 - Новий рік
5 - математика
6 - світ
7 - горе
8 - малюнок
 Журі розглядають малюнки. Чия команда краще справилася?

 

4 завдання називається «Визнач темперамент»

  Подивіться уважно на малюнки й визначте, де зображені Флегматик, Сангвінік, Меланхолік, Холерик? (Роздати малюнки)
Холерики – запальні, рухливі, ініціативні, самовпевнені.

Сангвінік – врівноважені, рухливі, добре володіють собою.

Флегматик – спокійні, незворушні, їхні впевненість ґрунтується на знаннях і розрахунках.

Меланхоліки – нерішучі, невпевнені.

 

5 завдання  «Міміка і жести»

Спробуйте розшифрувати закодовані художником різні емоційні стани.

 

6 завдання :

 Про яку якість особистості розповідає поет Б. Пастернак:

Во всем мне хочется дойти

До самой сути:

В работе, в поисках пути,

В сердечной смуте.

До сущности протекших дней,

До их причины,

До оснований, до корней,

До сердцевины.

(Ідеться про допитливість)

7 завдання:

Про який процес говорив К. Ушинський: «Це саме ті двері, через які проходить усе, що тільки входить в душу людини із зовнішнього світу?»

(Про увагу)

   Для підведення підсумків слово надається журі _________________________________

  Конкурс «Хто більше запам’ятає?»





Ігровий урок цікавої психології

для молодших школярів

Мета: перевірити знання учнів; вплинути на підвищення пізнавальної активності учнів; поглибити знання.

Обладнання: олівці, іграшки , кеглі, папір, фломастери.

   Вступне слово: Сьогодні ми проведемо ігри на спостережливість. Але спостережливість неможлива без досить сформованої зосередженої й цілеспрямованої уваги, тому ігри на спостережливість у тім або іншому ступені сприяють також вихованню уваги.

    Спостережливість залежить не тільки від зору, слуху й т. д., скільки від уміння людини щораз, слухаючи або розглядаючи що-небудь, ставити перед собою певну, ясну мету й досягти її.

     Спостережливість – найцінніша якість, що допомагає успішно виконувати будь-яку роботу. Спостережливість розвивається в процесі різних видів діяльності, які для успішного їхнього виконання вимагають уміння цілеспрямовано сприймати – дивитись, слухати, сприймати на дотик і т. д. спостережливість розширює інтереси, поглиблює допитливість.

1. «Відгадай»

а) На дотик із заплющеними очима відгадати предмети й матеріали, з яких зроблені ці предмети (предмети можуть бути іграшки з гуми, пластмаси, дерева й т. д.).

б) Визначити в сантиметрах розмір предмета.

в) Школярам із заплющеними очима запропонувати розкласти на столі 10 олівців, а потім взяти ті з них, порядковий номер яких назвуть.

2. «Намалюй»

У кожного учня – аркуш паперу й олівець. Вчитель пропонує всім учням замружитися й із заплющеними очима намалювати будиночок із двома вікнами, дверима, огорожею і деревами по обидва боки будиночка. По закінченню гри школярі відкривають очі й дивляться, що в них вийшло.

3. Гра «Слалом»

 Гра проводиться у просторому приміщенні. У певнім місці наприкінці кімнати шикуються в ланцюжок 3 – 4 учнів, які беруться за руки. Їм зав’язуються очі. Перед ними на відстані 1 метр встановлюються кеглі або предмети, що їх заміняють. Школярі із зав’язаними очима повинні пройти крізь кеглі змійкою, не збивши їх. Їм допомагає учень, що стоїть навпроти, із відкритими очима. Його допомога полягає в командах: «Прямо», «Стояти», «Уліво», «Вправо» і т. д.

4. Методика «Упізнавання предметів»

Інструкція: «Зараз я покажу вам, на короткий час, таблицю з різними малюнками. Будьте дуже уважними і намагайтеся їх запам’ятати. Потім я заберу цю таблицю

покажу іншу. На ній буде вже більше малюнків, але серед них будуть і ті, які я показувала раніше, знайди їх і познач. Якщо ви готові почали гру. » 

       Додаток 1,2.

5. Завдання на кмітливість.

-         Що важче: 1 кг вати або 1 кг заліза?   (Нарівно)

-         Летіла зграє пташок. Один птах попереду й два позаду. Один позаду й двоє попереду й три в ряд. Скільки пташок було?    (Троє)

-         У тварини дві праві ноги й дві ліві ноги, дві ноги ліворуч і дві праворуч. Скільки ніг у тварини?            (Чотири)

-         З під воріт видно вісім котячих лап. Скільки кішок у дворі?       (Дві)

-         Угадай слова: елек3к, ві3на, смор1а.     (Електрик, вітрина, смородина)

Додаток 3.

6. Гра «Будь уважним»

  Діти під музику марширують. Далі уважно слухають команди: на слово «зайченята» вони мають стрибати, на слово «коники» - немов б’ють «копитцем» по підлозі, «раки» - рачкують, «птахи» - бігають по кімнаті, розмахуючи руками, «журавлики» - стоять на одній нозі.

7. Гра «Прощання»

Діти стоять у колі, взявшись за руки, і говорять:

Кожне слово для людей

Має значення.

Ми прощаємося з вами:

«До побачення!»



Календар
«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2017
Безкоштовний хостинг uCoz